Schimbări strategice la RSA


RSA, unul din cei mai importanţi furnizori mondiali de soluţii de securitate, distribuit în România prin firma SolvIT Networks, a decis recent să-şi simplifice şi să fluidizeze arhitectura de nume.

Conducerea firmei a luat hotărârea să revină la modalităţile de bază de desfăşurare a afacerii şi să concentreze marca RSA asupra soluţiilor de identitate. Motivul? RSA consideră că identitatea accesului este cel mai mare vector de ameninţare în zona de securitate şi se consideră cel mai bine poziţionată pentru a-şi ajuta clienţii în acest domeniu.

De asemenea, RSA a anunţat lansarea unei noi soluţii SaaS inovatoare, denumită ID Plus, o platformă IAM completă şi flexibilă, care oferă clienţilor opţiuni de implementare cloud, on premises şi hibridă. Prin aceasta, RSA şi-a simplificat gama de oferte IAM la doar două soluţii: ID Plus şi SecurID.

Compania a introdus trei noi planuri tarifare bazate pe abonament, cu o gamă mare de opţiuni care pot fi implementate în mod flexibil în cloud, on premises sau în mod hibrid.

De asemenea, compania a anunţat că va lansa, cu ocazia proximei RSA Conference, un nou produs cloud în cadrul portofoliului ID Plus: DS100, un autentificator hardware proiectat special pentru a deservi clienţii RSA care au adoptat o strategie zero trust.

DS100 este singura soluţie multifuncţională de securitate, fără parolă de acces, care poate îmbogăţi experienţa de utilizator simultan cu scăderea costului total de deţinere. Este primul autentificator cloud care uneşte avantajele criptografice ale protocoalelor FIDO cu beneficiile de securitate ale unei soluţii uni-parolate. DS100 funcţionează atât conectat cât şi deconectat, fapt care îl face o soluţie perfectă şi flexibilă de autentificare. El este prima din cele peste şase soluţii noi bazate pe cloud care vor fi lansate până la finalul acestui an.

Posted in: