RSA Unifica Protectia Impotriva Fraudei si Controlul Centralizat pentru Combaterea Riscurilor pe Canalele Digitale

RSA, parte a Dell Technologies, prin partenerul sau in Romania, SolvIT Networks, anunta in cadrul celei mai recente lansari RSA Fraud & Risk Intelligence Suite, existenta unei platforme centralizate care este creata pentru a imbunatati detectarea si investigarea fraudelor in mediile digitale. Noua platforma este conceputa pentru a permite organizatiilor sa utilizeze cunostinte suplimentare din surse interne si externe, precum si alte instrumente antifrauda, pentru a-si proteja clientii mai bine de infractiunile cibernetice.

“RSA Fraud & Risk Intelligence Suite ajuta la detectarea si prevenirea fraudei in timp real, protejand astfel activele, clientii si valoarea de brand. Suita ajuta la reducerea in mod semnificativ a fraudei pe canale online, e-commerce si mobil, precum si pierderile legate de frauda”, a spus Mihai Scemtovici, General Manager, SolvIT Networks.

“Fraudatorii sunt oportunisti; ei nu sunt pretentiosi in ceea ce priveste canalele pe care le utilizeaza pentru a fura de la organizatii si clientii acestora. Oricare dintre canalele in care o organizatie are un control diminuat este locul unde veti gasi baietii rai, iar tehniciile lor de identificare a acestor slabiciuni se imbunatatesc, motiv pentru care pierderile din preluarile de cont au crescut cu peste 60% fata de anul trecut.”, a declarat Al Pascual, Research Director and Head of Fraud & Security, Javelin Strategy & Research, “Organizatiile trebuie sa implementeze controale inteligente pentru toate canalele lor. Asta inseamna utilizarea inteligentei holistice si a solutiilor proiectate pentru a functiona eficient in cadrul fiecarui canal in care fac afaceri”.

Soulutiile RSA’s Business-Driven Security™ ajuta clientii sa cupleze intr-un mod cuprinzator si rapid incidentele de securitate cu contextul de afaceri, pentru a raspunde in mod eficient si pentru a proteja ceea ce conteaza cel mai mult. Platforma RSA Fraud & Risk Intelligence este creata pentru a raspunde multor provocari cu care se confrunta organizatiile, pe masura ce isi transforma strategia digitala. Pe masura ce consumatorii tranzactioneaza in moduri noi si pe canale noi, sunt necesare capacitati mai bune pentru managementul securitatii si al fraudei, care nu altereaza experienta utilizatorului.

Platforma ofera organizatiilor capacitatea de a contribui la echilibrarea securitatii si comoditatii, imbunatatind in acelasi timp detectarea si investigarea fraudelor. Beneficiile cheie sunt concepute astfel incat sa includa:

  • Managementul centralizat al fraudei: organizatiile pot obtine o mai buna vizibilitate in cadrul sesiunilor web si mobile si pot permite o investigatie mai rapida a incidentelor de frauda, prin utilizarea unor informatii din partea altor instrumente antifrauda.
  • Detectarea sporita a fraudei: Organizatiile pot corela sursele de informatii interne si externe in evaluarea riscurilor, cu scopul de a imbunatati detectarea fraudei, reducand in acelasi timp intreruperile catre consumatori, in timp ce tranzactioneaza.
  • Experienta imbunatatita pentru utilizatorii canalului mobil: organizatiile pot optimiza modul in care isi asigura clientii pe canalul mobil si protejeaza tranzactiile mobile cu risc ridicat, cu o serie de optiuni de autentificare, inclusiv amprenta digitala sau biometria ochiului si semnarea tranzactiilor.

Imbunatatirile extind vizibilitatea RSA Fraud & Risk Intelligence Suite asupra evenimentelor de frauda din cadrul diferitelor canale, pornind de la mobil si web, pe masura ce evalueaza si planifica extinderea in alte canale. Utilizand informatii din alte instrumente antifrauda, RSA Fraud and Risk Intelligence Suite este conceputa pentru a permite organizatiilor sa profite de investitiile existente pentru a lua decizii mai bune in ceea ce priveste riscurile si pentru a imbunatati modul in care raspund la atacuri de frauda complexe.

“Organizatiile interactioneaza in mod direct cu clientii pe mai multe platforme de canale digitale, iar modul in care acestia protejeaza clientii trebuie sa se schimbe. Experienta clientului este esentiala, insa consumatorii se asteapta sa se simta in siguranta fie ca efectueaza o achizitie online, fie ca transfera bani sau verifica dosarele medicale “, a declarat Shai Cohen, General Manager, RSA Fraud & Risk Intelligence Suite. “Deoarece amenintarile de frauda cresc atat ca frecventa, cat si ca impact, organizatiile au nevoie sa-si imbunatateasca vizibilitatea si controlul asupra initiativelor lor antifrauda. Imbunatatirile RSA Fraud and Risk Intelligence Suite ofera cel mai cuprinzator nivel de management al fraudei din industrie. ”

 

Posted in: