ITIL – BRD Groupe Société Générale

  1. BRD logo

SolvIT Networks a finalizat proiectul de ITIL (IT Infrastructure Library) în cadrul BRD-Groupe Societe Generale.

Proiectul a demarat în urmă cu aproximativ 6 luni şi a implicat deopotrivă o echipă internă a BRD-Groupe Scociete Generale, cât şi specialiştii SolvIT Networks, care împreună au determinat necesităţile şi specificaţiile proiectului. Cu o infrastructură de mii de staţii de lucru şi sute de servere, cu sute de agenţii şi ATM-uri în întreaga ţară, BRD-Groupe Societe Generale utiliza deja, de mai mulţi ani, implementate şi funcţionale soluţiile CA de Unicenter Desktop & Server Management şi Unicenter Service Desk. Unicenter Desktop & Server Management asigură controlul staţiilor de lucru de la distanţă (Remote Control), distribuţia automată de pachete software şi patch-uri (Software Delivery) şi inventariere a resurselor IT (Asset Management). Unicenter Service Desk avea funcţia de a gestiona şi prioritiza incidentele, eventualele probleme şi schimbări produse în infrastructura IT.

La începutul acestui an, BRD-Groupe Societe Generale a remarcat oportunitatea de a remodela fluxul de operaţiuni IT şi de a implementa “best practice”-urile ITIL în propriul mediu IT. ITIL, alături de BS15000 şi ISO17799, este un set de practici recomandate (best practices) şi constituie garanţia unui suport IT eficient. Pentru realizarea acestui proiect, managementul IT al BRD-Groupe Societe Generale a căutat specialişti care să poată garanta un suport tehnic de calitate şi o cunoaştere aprofundată a soluţiilor CA deja utilizate. După o evaluare atentă, BRD-Groupe Societe Generale a ales echipa SolvIT care se remarca prin experienţa sa de peste 5 ani în implementarea şi personalizarea unor proiecte CA atât în România, cât şi în alte ţări din sud-estul Europei.

Prin implementarea ITIL, BRD-Groupe Societe Generale a realizat un mecanism solid de raportare cu privire la activitatea analiştilor, incidente, probleme, schimbări intervenite în mediul IT, un control superior asupra resurselor IT şi o eficienţă sporită a proceselor de gestionare a infrastructurii IT şi, implicit, a proceselor IT derulate la nivelul întregii companii.

Posted in: