• Featured entry

Economia, rescrisa de aplicatiile software

Orice companie, care are sisteme IT ce pot fi accesate de partenerii sai, a devenit o companie IT.

Din acest moment trebuie sa investeasca in sisteme de management al utilizatorilor, infrastructurii si securitatii pentru a evita pierderea sau furtul de date. Acest subiect a fost dezvoltat in cadrul conferintei „It is time to control your IT services“,  organizat de SolvIT Networks si CA Technologies.

In conditiile in care domeniul IT joaca un rol tot mai important in business, iar companiile isi deschid sistemele IT catre utilizatori, este foarte important ca acestea sa-si ia toate  masurile de precautie pentru a preveni fraudele.

Organizatiile trebuie sa adopte solutiile mobile, sa se foloseasca de beneficiile cloudului si sa-si extinda prezenta Web, pentru a profita de noi canale si oportunitati de afaceri. Acest lucru necesita securitate end-to-end peste toate mediile informationale si solutii unitare pentru managementul acestor noi provocari.

Pe de alta parte succesul in afaceri este determinat de experienta oferita utilizatorului. Clientii nu vor accepta servicii de slaba calitate care afecteaza productivitatea angajatilor atunci cand aplicatiile nu  functioneaza optim.

Devine din ce in ce mai evident ca rolul departamentului  IT se schimba pe masura ce cerintele care ii sunt adresate  depasesc cu  mult activitatile de intretinere a sistemelor existente. Insa cererile venite in mod constant, solutionarea problemelor si  activitatile manuale si repetitive, reduc timpul si resursele necesare inovarii.

SHIRIEF NOSSEIR, Security Solutions Regional Manager, CA Technologies – EMEA

“Una dintre problemele cu care se confrunta companiile in prezent este legata de livrarea unor servicii securizate, securizarea organizatiei mobile, conectata la cloud si protectia impotriva amenintarlor interne si atacurilor targetate. Securitatea traditionala a infrastructurii nu mai este suficienta, aceasta adresandu-se numai unei parti a problemei.

Nu exista sistem impenetrabil si de aceea este necesar ca o companie sa detina o solutie care sa detecteze in cel mai scurt timp infractiunile si sa ajute la reducerea impactului acestora.” 

CARL LLOYD, Business Lead, CA opsCenter, CA Technologies

“Piata aplicatiilor va inregistra cresteri impresionante in urmatorii ani: pana in 2017 peste 268 de miliare de aplicatii mobile vor fi downloadate iar cifra de afaceri a magazinelor de aplicatii mobile va urca la 77 miliarde de dolari. In acest context peste 60 % dintre dezvoltatori planuiesc sa aduca pe piata cel putin 5 aplicatii noi in anul 2014,  aceasta insemnand o crestere de 36 % fata de 2013.

Toate afacerile sunt acum conduse de aplicatii, care rescriu economia. Intr-o economie a aplicatiilor, utilizatorul este principalul pion, iar asigurarea unei experiente pozitive a utilizatorului este esentiala.”

SEVI TUFEKCI, CTO, CA Technologies – EMEA

„CA Technologies are peste 13.000 de angajati in 45 de tari la nivel global si ajuta afacerile sa prospere intr-o lume in care orice companie a devenit o companie de software.

CA Technologies livreaza rezultate profitabile celor mai influente companii din toate industriile majore, avand drept clienti 47 dintre companiile Top 50 si 96 dintre companiile Fortune 100.  CA are o experienta de peste 35 de ani in managementul mediilor IT complexe si investeste 600 de milioane de dolari anual in dezvolatrea de software. Portofoliul nostru de solutii, aflat in continua crestere, ajuta clientii sa transforme economia IT-ului prin controlarea complexitatii, asigurarea calitatii si reducerea riscurilor.

Conform unui studiu Gartner “CEO Resolutions for 2014—Time to Act on Digital Business”, directorii executivi trebuie sa determine organizatiile sa gandeasca precum o companie de IT, deoarece in cativa ani, capabilitatile digitale vor domina fiecare industrie. Trebuie luate masuri urgente, deoarece avantajul primului venit este bine cunoscut in domeniul digital.” 

LAURENTIU STELEA, Romania & Bulgaria Country Sales Lead, CA Technologies – South Eastern Europe

“Cele mai importante zone de crestere pentru noi sunt sectoarele mature ale economiei: bancar, asigurari, telecomunicatii, retail si sectorul public.

Toti jucatorii din industriile enumerate au un obiectiv comun, respectiv reducerea costurilor. Solutiile CA pot indeplini acest obiectiv  prin centralizarea administrarii. Este usor de inteles ca exista costuri mai mari atunci cand administraea se face local,  in cateva zeci de sucursale, decat atunci cand aceasta se face intr-un singur loc si cele cateva mii de calculatoare sunt administrate cu ajutorul a doar cativa oameni.” 

KIRIAKOS APOSTOLIDIS, Manager General, CA Technologies – South Eastern Europe 

“CA este un furnizor de tehnologie de top, cu platforme care pot gestiona sisteme IT eterogene.  Piata din Romania este una foarte importanta pentru noi, deoarece Romania este tara cu cea mai mare crestere din regiune. SolvIT Networks este unul dintre principalii nostri parteneri, este practic un centru de competenta in tehnologiile CA in regiune.

Solutiile Computer Associates ajuta companiile sa administreze, sa securizeze si sa transforme infrastructura IT.”

MIHAI SCEMTOVICI, Manager General, SolvIT Networks 

Toate companiile devin companii IT din momentul in care implementeaza sisteme ERP (administrare a resurselor companiei), la care au acces clientii. Din momentul in care partenerii au acces la sistemele lor IT, companiile devin vulnerabile si trebuie sa se concentreze asupra administrarii infrastructurii si a accesului la retea, altfel dezastrele vor aparea cu siguranta. Solutiile CA se adreseaza companiilor cu sute sau mii de calculatoare si echipamente de administrat. Printre clientii din Romania la care am implementat solutii CA Technologies se numara BRD GroupSociété Générale, UniCredit Tiriac Bank si Romtelecom. Majoritatea operatorilor de comunicatii din Romania folosesc solutia CA Service Desk Management. 

IULIAN ANTOHE, Manager Suport Utilizatori, Infrastructura si Productie, BRD Group Société Générale 

BRD este a doua banca din Romania in ceea ce priveste activele si are peste 8.500 de angajati, in 900 de sucursale.  Provocarile ridicate de suportul IT, in conditiile unei retele atat de extinsa, au putut fi rezolvate prin implementarea solutiilor CA Technologies, cu ajutorul SolvIT Networks. In urma implementarii produselor CA Technologies,  incepand din anul 2006, BRD beneficiaza de cele mai bune practici IT conforme cu ITIL.

Avantajele solutiilor de Service Desk Management si administrare a statiilor de lucru sunt multiple: cresterea eficientei departamentului de help desk si administrare, a productivitatii si a satisfactiei utilizatorului, reducerea riscurilor si a costurilor si cel mai important, imbunatatirea serviciilor de business pe care BRD le ofera clientilor sai.”