Firmă de servicii financiare mută identitatea în cloud și îmbunătățește experiența clienților. Se estimează că mutarea va reduce costurile cu 1,9 milioane de dolari în trei ani
O mare organizație de servicii financiare din Statele Unite trebuia să-și îmbunătățească experiența utilizatorilor și securitatea cu autentificare multifactor stabilă (MFA), care să fie mai ușor de sprijinit de către administratori. Compania folosea MFA local, dar a trecut la o platformă hibridă de gestionare a identității și accesului (IAM). Ca multe mari organizații, organizația nu a dorit să-și mute soluția IAM exclusiv în cloud, dar a constatat că adăugarea cloud IAM a ajutat la îmbunătățirea experienței utilizatorului și la reducerea costurilor asistenței tehnice.
Sistemul anterior al companiei a inclus aparate fizice, hardware, și software. Aveau, de asemenea, un manager de autentificare a întreprinderii și întreținere îmbunătățită pentru a gestiona implementarea și actualizările. Ca la multe organizații, un procent mare din asistența tehnică erau legate de autentificare.
Când s-a examinat jurnalul de apeluri, s-a stabilit că fiecare apel costa 38 USD. Identitatea este extrem de importantă pentru securitate, dar compania trebuia să găsească modalități de reducere a costurilor autentificării, care să fie rezilientă la phishing, care contribuie la multe scurgeri importante de date. Organizația credea că, prin îmbunătățirea experienţei utilizatorului, numărul de apeluri de asistență tehnică va scădea.
Organizația de servicii financiare a apelat la RSA pentru a trece la un IAM hibrid, arhitectură care include disponibilitate ridicată cu failover la nivel local, creând o experiență de utilizator mai bună fără a sacrifica securitatea riguroasă a furnizorului și de care depind clienții săi. Licența lor de întreprindere acceptă peste 30.000 de utilizatori unici și adaugă servicii de autentificare în cloud cu autentificare dinamică bazată pe risc și controale de acces.
Prin trecerea la ID Plus E2, platforma de identitate cloud și hibridă de la RSA, clientul a primit asistență pentru o gamă largă de opţiuni de autentificare multi-factor (MFA), inclusiv notificări push, date biometrice, Apple Watch și coduri QR. ID
În plus, clienții pot construi reguli și politici de acces cu autentificare bazată pe reguli și aplicații. Organizația de servicii financiare folosește acum RSA My Page, un sistem bazat pe serviciu cloud care poate suporta un număr nelimitat de aplicații. Dă putere utilizatorilor să acceseze cu ușurință aplicațiile lor și efectuează auto-înregistrare și auto-ajutor cu coduri QR.
Noul sistem funcționează alături de sistemul IAM existent la locație și biroul de asistență asociat pentru a gestiona identitatea într-un mediu IT complex cudiferite niveluri de autorizare. RSA a fost bucuroasă să lucreze cu organizația și să adauge personalizări suplimentare în cloud pentru a satisface nevoile acestora.
Pe lângă îmbunătățirea experienței utilizatorului, în următorii trei ani, mutarea unei părți semnificative a sistemului lor IAM în cloud se estimează că va economisi organizației aproximativ 1,9 milioane de dolari – 874.000 USD în costuri pentru biroul de asistență, 400.000 USD în alte costuri operaționale, de personal și de infrastructură și 673.000 USD în costuri de autentificare.