Fraudele financiare online au crescut considerabil în ultima perioadă. Cu moi tehnologii, mai eficiente, capacitatea atacatorilor de a elabora moduri mai sofisticate de a ataca sistemele financiare și de a ocoli contramăsurile moderne este în creștere.
Băncile și instituțiile financiare trebuie să crească protecția datelor clienților lor și să îmbunătățească procesele interne și managementul fraudei. Mai mult ca niciodată, la alegerea unui serviciu digital, clienții trebuie să fie în siguranță și să finalizeze activitățile în cel mai rapid și mai ușor mod posibil.
Totuși, gestionarea fraudei online nu trebuie să fie o bătaie de cap. Aici sunt 5 capabilități cheie care vor crește eficiența proceselor de gestionare a fraudei și vor ajuta la prevenirea fraudei bancare online.
Frauda bancară online trebuie eliminată cu soluția potrivită de gestionare
Pentru protejarea afacerii și a angajaților, este esențială soluția potrivită de gestionare a fraudelor – care combină caracteristicile cheie monitorizarea și stoparea rapidă a fraudei, reduce solicitarea clienților și asigură cea mai bună experiență online.
Vizibilitate totală
Vizualizarea tuturor detaliilor sesiunilor este importantă, deoarece permite trecerea de la blocarea tuturor, la precizie și configurarea celui mai bun răspuns.
Sistemul potrivit de gestionarea fraudei oferă informații suficient despre fiecare sesiune: scorurile de risc sunt utilizate pentru estimarea nivelului de risc al sesiunilor digitale. Acest concept presupune că complexitatea generală a tiparelor actuale de atacuri poate fi redusă la un singur număr. Din păcate, nu este cazul. De aceea, luarea deciziilor pe baza scorurilor de risc este departe de a fi optimă.
Vizibilitatea accelerează procesul de identificarea noilor modele de atacuri care nu sunt clasificate, ceea ce înlătură și bazarea pe clasificări externe.
Detectare avansată
Identificarea modelelor suspecte poate dura săptămâni. Pentru reducerea timpului atacatorilor, este important ca analiștii să se concentreze pe ce este important.
Tehnologia potrivită combină capacitățile de detectare a activităților potențial rău-intenționate (prin analiza multidimensională a tuturor datelor), pentru a verifica identitatea utilizatorului (prin biometrie comportamentală și analiza comportamentală), pentru a evalua integritatea dispozitivului (prin intermediul Malware și Bot Detection), și verificarea tranzacțiilor (prin analiza riscului tranzacțional).
Inteligență personalizată asupra amenințărilor
Monitorizarea activității atacatorilor este stresantă și consumatoare de timp. O echipă Tailored Threat Intelligence o poate face prin identificarea și clasificarea tuturor amenințărilor posibile care vizează sistemele organizației.
Integrarea personalizată a Threat Intelligence cu tehnologia potrivită ușurează procesele, îmbunătățind eficiența gestionării fraudelor.
Operațiuni în timp real
Astăzi, clienții așteaptă răspuns aproape instant. Dacă răspunsul întârzie, atunci:
• Încetinește activitatea clienților, care devin nerăbdători.
• Forțează aplicația să blocheze activitatea, provocând frustrare și furie.
• Forțează aplicația să finalizeze activitatea, eventual, dând undă verde atacatorilor.
Sistemul potrivit de gestionare a fraudei oferă un răspuns precis și rapid, asigurând o utilizare fără probleme a serviciilor digitale, minimizând riscul de fraudă.
Răspuns automat și adaptiv
Adesea, configurarea și testarea tuturor integrărilor și condițiilor pentru un răspuns pentru fiecare scenariu poate fi o bătaie de cap. Și de prea multe ori, duce la un compromis strâns între suprasolicitare sau risc ridicat.
Pentru cea mai sigură și mai fluidă experiență pentru clienți, este importantă configurarea celui mai bun răspuns și automatizarea sa. Tehnologia potrivită permite configurarea rapidă de reguli inteligente pentru aceasta.
Astfel, poate fi configurată securitate fără bătăi de cap, obținând mai mult timp pentru concentrarea pe dezvoltarea produsului.